poniedziałek, 30 marca 2020

1.04.2020r- środa 


Dzień dobry ! 😊


Dzisiaj będziemy omawiać  lekturę , będzie to baśń pt.  " Calineczka".- może ją znacie ?
Jest to jedna z wielu baśni, której autorem jest ...........- no właśnie kto?

Jeżeli jesteście ciekawi , kto jest autorem baśni  rozwiążcie krzyżówkę , którą dla Was przygotowałam.   To jego zdjęcie :

                                                         



 KRZYŻÓWKA -kliknij 

RADA!

Jeżeli rozwiązanie krzyżówki  sprawia Wam trudność najpierw wysłuchajcie baśni



Teraz usiądźcie wygodnie i wysłuchajcie  baśni.

 


Mam nadzieje, że baśń Wam się podobała , jestem ciekawa ile z niej zapamiętaliście ?
Mam dla Was niespodziankę - zagrajcie w teleturniej MILIONERZY


MILIONER - kliknij

 Dajcie mi znać czy wam się spodobała gra - wpisując się w komentarzach, możecie w nich pisać do mnie 😄 na wszystkie tematy , jak bedziecie mieć jakieś pytania do mnie wszystko wpisujcie w komentarze.

 Proszę teraz otworzyc zeszyty z j. polskiego i zapisać :
  
                                                          Lekcja                                             1.04.2020r

Temat: Lektura pt. "Calineczka " - Hans Christian Andersen.

Cele:- znam treść baśni
        -  potrafię ustalić kolejność baśniowych wydarzeń


Proszę  te zdania :

Ślub Calineczki z kwiatowym księciem.
Marzenia kobiety o dziecku.
Pojawienie się Calineczki w kielichu kwiatu.
Spotkanie z duszkiem.
Nocny podstęp ropuchy.
Lot z jaskółką do ciepłych krajów.
Przygotowania do ślubu syna ropuchy z Calineczką.
Pomoc chorej jaskółce.
Uwolnienie Calineczki przez ryby.
Ślubne plany kreta.
Podróż po rzece na listku.
Pobyt u polnej myszy.
Porwanie przez chrabąszcza.
Wpisać do zeszytu w odpowiedniej kolejności
 według przykładu :

 1. Marzenia kobiety o dziecku.

 2. .............

A teraz chwila przerwy . Zabawa ruchowa .



Proszę teraz wykonać ćwiczenia ze strony 50 i 51.

Dla chętnych - ćwczenia ze str : 52i 53 ( bez ćw. 6)

Przerwa na łyk wody i przekąskę.


MATEMATYKA

Przypomnienie nazw miesiecy


 Wykonajcie proszę ćwiczenia ze strony 16 i  ćw . 6 str.17  ( ćw. 7 i 8 dla chętnych)

 Powodzenia!



Proszę teraz rozwiązać  niezapowiedziany test sprawdzający na ocenę.


KLIKNIJ




                       Na dzisiaj to koniec żegnam Was do jutra. Pani Ewa
















22 komentarze:

  1. Dzień dobry :) Wygrałam milion!!! :)
    pozdrawiam serdecznie Panią Ewę i całą klasę 2a :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !!!! Pozdrowienia Pani Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry
    Bardzo mi się podobała gra i odpowiedziałem dobrze na wszystkie pytania.
    Chciałem się jeszcze zapytać co Pani robi w wolnych chwilach jak nie chodzi do szkoły?
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.
    Patryk Pasierbski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patryczku, ciesze się ,że tak wspaniale udało Ci się odpowiedzieć na pytania. Właściwie cały czas spędzam przy komputerze przygotowując jakieś materiały do waszych lekcji, robię przerwy na wyprowadzanie psa, zrobienie zakupów, i porządków. Muszę Ci powiedzieć ,że zdecydowanie wolałabym chodzic do pracy i spotykać się w szkole z Wam.Pozdrawiam Ciebie i całą Rodzinkę.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry Pani Ewo i cześć Wszystkim. Przesyłam Wam link do zdjęcie mojej Calineczki.
    Hania Hyska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odebrałam Twoje zdjęcie Haniu , jak mi się uda umieszczę zdjęcia Waszych prac nas naszym blogu. Pozdrawiam Pani Ewa

      Usuń
    2. A ten test to prima aprilis :) - udało się :)

      Usuń
  6. Dzień dobry.
    Gra mi się podobała.Wygrałam.
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.
    Hania Kędzior

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Udało się wygrałam milion. Baśń Calineczka mnie się podobała. Pozdrowienia dla pani Ewy i całej klasy 2a.Wiktoria Musiałek😉🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację Wiktoria. Pozdrawiam Pani Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry
    Bardzo podobała nam się dzisiejsza lekcja,rozwiązaliśmy krzyżówkę i wygraliśmy po milionie.
    Marek i Mateusz pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zuzia Sosnowska1 kwietnia 2020 14:56

    Witam

    Gra mi się bardzo podobała.Ulepiłam z plasteliny Calineczkę -Wyślę Pani na e-mail.
    Mam nadzieję że jest Pani zdrowa .
    Zuzia Sosnowska

    OdpowiedzUsuń
  11. Zuzia Sosnowska1 kwietnia 2020 15:28

    Żart się Pani udał nabrałam się����
    Zuzia Sosnowska

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się nabrałam .
    Pozdrawiam Lena Gabryś

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzien dobry Pani Ewie i mojej klasie pozdrawiam Hania Sobolewska
    Gra mi sie podobała

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Serdecznie Pani Ewo :)
    Nadal szukam tego testu i nie mogę go znaleźć .... :)
    Jutro na pewno się odnajdzie, tylko z czego on był z matematyki czy z J.Polskiego ????
    Gra była super i wygrałam milion :)
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia
    Zuzanna Batkowska z Rodzicami

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny żarcik ….gratuluje i
    pozdrawiam Michał Romanowski

    OdpowiedzUsuń

24.06.2020r-środa - NIESPODZIANKA

Dzień dobry 😊 Jak obiecałam dzisiaj niespodzianka , życzę powodzenia 👍   NIESPODZIANKA MATEMATYCZNA - kliknij Mam nadzieję, ...