czwartek, 26 marca 2020

ZAPRASZAM NA BLOGA KLASY 2A


                 WITAM SERDECZNIE NA KLASOWYM BLOGU 
              WAS MOI UCZNIOWIE  I WASZYCH RODZICÓW. 😊



Ponieważ przez jakiś czas nie będziemy spotykać się w szkole, dlatego też stworzyłam bloga i chciałabym abyśmy mogli spotykać się tutaj.


 Mam dla Was kilka  rad,
                                           które pomogą w codziennej nauce.


1. Przygotujcie miejsce do nauki, przygotujcie podręczniki, ćwiczenia i zaopatrzony piórnik, w którym są ołówki, pióro, kredki, linijkę, nożyczki, klej i temperówkę. 


2. Potrzebne Wam będą  też zeszyty do zapisywania niektórych zadań, w kratkę   i w linie. Postarajcie się prowadzić je estetycznie, starajcie się ładnie pisać.

Jak wrócimy do szkoły każdy z Was przyniesie mi je pokazać.

3. Dobrze zaplanujcie swój dzień: znajdźcie czas na naukę, ale też na odpoczynek i zabawę.


4. Spróbujcie uczyć się przed południem i regularnie robić przerwy.


5. Pamiętajcie  o zdrowych przekąskach!


6. Wykorzystajcie ten czas pobytu w domu na rozwijanie swoich zainteresowań. 


                                
                               Pewno niektórzy z Was zastanawiają się 

                                 Dlaczego nie możemy uczyć się w szkole?


W naszym kraju ogłoszono stan zagrożenia epidemicznego


 z powodu coraz większej ilości osób zarażonych koronawirusem.


Aby wirus się szybko nie rozprzestrzenił  


należy przebywać w domu-   posłuchajcie wiersza " Wiersz o wirusie"


Będziemy spotykać się tutaj codziennie rano, to miejsce zastąpi Wam naszą salę. Pod każdym moim wpisem możecie zostawiać komentarze (będzie mi bardzo miło).
                                                                       Do zobaczenia !👪


😀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

24.06.2020r-środa - NIESPODZIANKA

Dzień dobry 😊 Jak obiecałam dzisiaj niespodzianka , życzę powodzenia 👍   NIESPODZIANKA MATEMATYCZNA - kliknij Mam nadzieję, ...