poniedziałek, 13 kwietnia 2020

15.04. 2020r. - środa 

Witam Was Kochani po świątecznej przerwie . ❤👋

Mam nadzieję ,że spędziliście miło ten świąteczny czas. 
Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia jakie od Was otrzymałam.

Pamiętacie z pewnością, że gdy spotykaliśmy sie po świętach w klasie, każdy z Was mógł  opowiedzieć  jak je spędził i co dostał od "Zajączka " . Zachęcam do podzielenia się tymi wspomnieniami w KOMENTARZACH.😊


Zaczynamy teraz kolejne zajęcia !

Proszę abyście teraz otworzyli podręczniki na stronie 20/21 i przeczytali ze zrozumieniem opowiadanie a nastepnie odpowiedzieli całymi zdaniami na pytania znajdujące się pod tekstem.

 Następnie zapiszcie w zeszytach :

                                                     Lekcja                                        15.04.2020r

Temat : Czytamy opowiadanie pt. " Basia i pieniądze. "

Cele:
        - wiem , jak należy zachowywać się w sklepie podczas zakupów,
        - utrwalam wiadomości o czasowniku,
        - potrafię zredagować ogłoszenie.

Za chwilę będziecie wykonywać ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń.

Przypomnijmy zatem sobie wiadomości dotyczące czasownika , bardzo proszę przeczytajcie uważnie przygotowaną przeze mnie tablicę:



Myślę, że po tej krótkiej powtórce świetnie dacie sobie radę z ćwiczeniami. 

Proszę wykonać ćw. ze str. 20 i 21.

W ćw. 4 - należy zapisać rzeczowniki w odopwiedniej formie - l. pojedyncza lub l. mnoga- z pewnością z tym cwiczeniem nie bedzie kłopotu.

W ćw. 5-należy dopisać wyrazy o znaczeniu przeciwnym 
            np. kupować- sprzedawać

Aby wykonać ćw. 6 str.22 należy najpierw przeczytać zieloną ramkę, następnie przejść do ćwiczenia .

ZADANIE DOMOWE 
Proszę nauczyć się pięknie czytać i opowiadać czytankę ze str. 96/97 
( termin do piątku 17.04.2020r)

PRZERWA 
Teraz przerwa na zdrową kanapkę oraz troche ruchu - utrwalenie tańca😃




MATEMATYKA

Z matematyki nadal ćwiczymy dodawanie i odejmowanie liczb dwucyfrowych w zakresie 100.
 Wykonajcie proszę ćwiczenia ze str. 34 i 35.

Na dzisiaj tyle . Pozdrawiam Pani Ewa


8 komentarzy:

  1. Dzień dobry! Ja na Wielkanoc dostałam niebieskie rolki. Pozdrawiam całą klasę 2A.
    Julia Chorowska

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry!
    Święta spędziłam w gronie najbliższej rodziny.
    Od zajączka dostałam grę planszową i słodycze.
    Pozdrawiam Panią i wszystkie koleżanki i kolegów z klasy ;)
    Julia Leśniak

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry :)
    święta spędziłam w towarzystwie mamy, taty i brata :)
    Szukaliśmy z bratem czekoladowych jajek które schowali nam rodzice, a w poniedziałek oblewaliśmy się wodą :)
    Pozdrawiam Panią oraz całą klasę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuzia Sosnowska15 kwietnia 2020 14:16

    Witam Panią i całą klasę.
    Święta spędziłam z mamą,tatą,siostrą,bratem.
    Rano obudziła mnie papuga i zobaczyłam prezenty od zajączka.Dostałam :notes,ciuchy,piórnik,i dużo słodyczy
    Pozdrawiam Zuzia Sosnowska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień doby.
    Święta spędziłem bardzo fajnie w towarzystwie całej mojej Rodziny.
    Mama i tata pochowali w moim pokoju słodycze a potem je szukałem.
    Pozdrawiam Patryk Pasierbski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry
    Święta spędziłem z rodzicami i bratem,a dostałem super podświetlany mikrofon,oraz karnet bojowy do mojej ulubionej gry,no i słodycze.
    pozdrawiam
    Adam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry. Ja święta spędziłem z siostrą, rodzicami i moim psem. Od Zajączka dostałem piłkę nożną, piłkę do koszykówki, buty korki do grania w piłkę, gry na konsolę.
    pozdrawiam,
    Michał Romanowski

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry. Dziękuję za filmiki i test z EDUELO. Pozdrawiam całą klasę 2A i Panią.

    OdpowiedzUsuń

24.06.2020r-środa - NIESPODZIANKA

Dzień dobry 😊 Jak obiecałam dzisiaj niespodzianka , życzę powodzenia 👍   NIESPODZIANKA MATEMATYCZNA - kliknij Mam nadzieję, ...