sobota, 2 maja 2020

4.05.2020r.- poniedziałek- ZWIERZĘTA W OGRODZIE.

Witam Was po długim weekendzie.😀

Zaczynamy nowy tydzień, mam nadzieję, że odpoczęliście, może byliście na spacerze z rodzicami, na rowerze - możecie podzielić się swoimi wrażeniami w KOMENTARZACH.


Na dzisiejszych zajęciach kolejny raz  przeniesiemy się do ogrodu. Tym razem jednak odwiedzimy zwierzęta. Przypomnimy sobie również jak piszemy zaproszenie , jakie są jego elementy.

Na początek, usiądźcie wygodnie i obejrzyjcie inscenizację teatralną
pt. " Kto zjadł sałatę?" 
                                      
Następnie na podstawie obejrzanej inscenizacji  oraz podręcznika na stronie 62/63 odpowiedzcie ustnie na pytania:

- Jakie zwierzęta występują w inscenizacji ?
- Jak powinien postąpić kret  aby uniknąć kłopotliwej sytuacji?

A może Wy spróbujecie przygotować takie przedstawienie kukiełkowe dla rodziny???- na aktywnych czekają piątki ( proszę o fragment filmiku) - DLA CHĘTNYCH !!!!

Zapiszcie w zeszytach z j.polskiego 

                                                          Lekcja                                               4.05.2020r.

Temat: Zwierzęta w ogrodzie.

Cel: - Wiem, jakie zwierzęta można spotkać w ogrodzie.

Proszę otworzyć zeszyt ćwiczeń i wykonać ćwiczenia ze str. 70.
Kropkę z ćw. 1 /70 do zeszytu ( można narysować w zeszycie jedno ze zwierząt)

Aby utrwalić wiadomości o ogrodzie oraz zwierzętach w nim żyjących obejrzyjcie film:




Przypomnimy sobie teraz jak pisaliśmy zaproszenie. 


ZAPAMIĘTAJCIE  TE  ZASADY !!!!

Otwórzcie zeszyty ćwiczen i wykonajcie ćw. 4 str. 71.

Zad. dom. ćwiczenia ze str. 93, 94, 95, 96,97 - sprawdzimy jak spotkamy się w szkole - nie wysyłać.( rozłożyc sobie prace w czasie , nie ma konkretnego terminu wykonania pracy)

PRZERWA: Czas na przerwę i drugie śniadanie . Następnie zróbcie 10 pajacyków, 10  
                    przysiadów, 10 głębokich wdechów. i wracamy do zajęć.

MUZYKA
Proszę zaśpiewać piosenkę o " Wiośnie"- myślę ,że już wszyscy świetnie znają słowa na pamięć.
   
                                 

MATEMATYKA
Z matematyki dalej ćwiczymy mnożenie i dzielenie w zakresie 100 
Proszę wykonać ćwiczenia ze str.54 i 55 . 
Zadanie 8 dla CHĘTNYCH ale mam nadzieje ,że chętni będą wszyscy😀

W-F
Jak zwykle w poniedziałek trochę ruchu , bo przecież to w-f. Możecie się przygotować do  w-f czyli przebrać w odpowiedni strój. Gotowi ? To zaczynamy:


Na dzisiaj wszystko, żegnam Was do jutra. Pani Ewa


10 komentarzy:

  1. Dzień dobry!
    Weekend spędziłam jeżdżąc na rowerze,spacerując z rodziną i psem.
    Skakałam z siostrą na trampolinie i bawiłyśmy się w namiotach.
    Pozdrawiam Panią Ewę i całą moją klasę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry
    ja weekend majowy spędziłam z mamą,tatą i moim bratem. Jeździłam na rowerze z tatą i bratem, a także na rolkach.

    Pozdrawiam serdecznie Panią Ewę oraz całą klasę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry.
    Ja w weekend byłam na wsi, dużo się huśtałam na huśtawce, pomagałam mamie w ogrodzie, sadziliśmy kwiaty i warzywa, mama kosiła trawe.
    Byłam też z całą rodziną na długim spacerze nad rzeką.
    Wszystkich Was pozdrawiam.
    Hania Hyska

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry!
    Ja spędziłam weekend jeżdżąc na rowerze i spacerując po lesie.
    Oglądałam również film "Gwiezdne Wojny. Skywalker. Odrodzenie".
    Pozdrawiam całą klasę i Panią Ewę.
    Hania Kędzior

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry. Ja weekend spędziłam z mamą i siostrą. Dużo jeździłam na rolkach i na rowerze. Pozdrawiam Panią Ewę i całą klasę.
    Wiktoria Musiałek

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzien dobry
    Weekend majowy spędziłam z mamą tatą i bratem . Jak nie padał deszcz to byliśmy na spacerze z naszym psem Luną. Pozdrawiam Koleżanki i Kolegów oraz Panią Ewę
    Hania Sobolewska

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry
    Weekend spędziłem bardzo fajnie,byłem z tatą i Matyldą na spacerze rowerem i czytałem moją nową książkę
    "Dziękuje Ci, Cukierku".
    Pozdrawiam całą klasę i Panią Ewę.
    Patryk Pasierbski.















































































































































































































































































    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry,
    Ja spędziłem czas z rodzicami, siostrą i psem. Bawiłem się klockami lego i jeździłem na deskorolce.
    Michał Romanowski

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry Pani i kolegom
    Ja i moja rodzina majówkę mieliśmy na świeżym powietrzu .
    Wsiadaliśmy na rowery i jeżdziliśmy na działkę.
    Jedynie wczoraj cały dzień padało i graliśmy w monopoly.
    Adam

    OdpowiedzUsuń

24.06.2020r-środa - NIESPODZIANKA

Dzień dobry 😊 Jak obiecałam dzisiaj niespodzianka , życzę powodzenia 👍   NIESPODZIANKA MATEMATYCZNA - kliknij Mam nadzieję, ...